نماد ها
دعا,فطرت,اسرار درون
شرح دعاها,فطرت,درون

close
نور مهدیـ (عج)
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
   
 
نماد شیطان پرستان
 
1. ستاره پنج پر(  pentagram)
ستاره ای پنج پر که سر ستاره به سمت بالا قرار دارد و نمادی است که در جادوگری استفاده می شود و برای آنها نشانگر آب ،خاک،باد،آتش وهمچنین روح حاکم براطراف آنهاست پنتاگرام نمادی جادویی برای دفع بلا و شر موجودات نفرین شده در گذشته در میان مرد کولی اروپایی استفاده می شده است این نماد نیز سمبل ارزشمند در یونان وبابل قدیم بوده است.
 
در ادامه مطلب تمامی نمادها رامیتوانید ببینید.
 
 
 
 
2. ستاره پنج پر وارونه ( Inverted pentagram)
ستاره ایست پنج پر که سر ستاره به سمت پایین است و نمادی است اهریمنی که با « جادوی سیاه » درآمیخته است و برای ورد های شیطانی و نماز جماع که در محل های تاریک و دربسته خوانده می شود و احضار ارواح شیطانی استفاده می شود.
 
3. ستاره شش پر ( Hexagram )
این ستاره ستاره داوود نیست وبعضی هم معتقدند روی پرچم اسرائیل همین نماد است نه ستاره داوود؛ این علامت یکی از رایج ترین علائمی است که درنیروهای شیطاانی وجادو از آن استفاده شده است .
 
4. طلسم یا ضد طلسم ( Talisman or Amulet)
شیطان پرستان باور بر قدرت جادویی آن دارند.معمولاُیک نقاشی یا نوشته با نام یا تصویر یکی از الاهه ها راهمراه دارد.
 
5. شش وجهی طلسم ناشدنی ( Un incursive Hexagram )
این نماد توسط آلیستر کراولی به عنوان نماد «محفل ستاره ی نقره ای» یا « حفره ی نقره ای» که خودش تاسیس کرده بود طراحی شد .
 
6. نشان  بافومت
ستاره پنج پر و واژگون که در میان آن سر یک بزقرار دارد. این نماد،شریر و اهریمنی است ودر میان شیطان پرستان ارزش بسیاری دارد .
 
7. سر بز ( Goat Head )
این نماد بز شاخدار،  بز مندس« mendes »همان «ba'al» بعل خدای باروری مصر باستان؛ بافومت؛ خدای جادو؛ بز طلیعه یا قربانی. این علامت یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است. زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند بره‌ای برای گناهان بشر کشته شد و بز نماد شیطان در مسیحیت است.
 
8. پرگار و گونیا
در وسط این دو علامت حرف G ( حرف اول از کلمه ی Goatبه معنای بز ) قرار گرفته است . این نماد را ماسون ها بیشتراستفاده می کنند.
 
9. بافومت (Baphomet)
این نماد بز بافومت است که توضیح آن در نمادهای قبلی آمد . این نماد در جواهر و لباس ها نیزدیده می شود .
 
10. صلیب بافومت ( Cross of Baphomet )
صلیب بافومت نمادی دیگر از شیطان است که خیلی کم در شیطان پرستی استفاده می شود و خالق آن یکی از ماسون ها به نام آلبرت پایک بود این فرد در میان فراماسون ها از رتبه ی 33 برخوردار است.این علامت در جواهر فروشی ها دیده می شود .
 
11. صلیب شکسته یا چرخ خورشید (Wastika or Sun Wheel)
یک علامت مذهبی باستانی است که سال‌ها قبل از قدرت گرفتن هیتلر به کار می‌رفت.  این علامت در کتیبه‌های بودایی و مقبره‌های سلتی و یونانی استفاده شده است. به نظر می رسد این علامت در آیین پرستش خورشید، نشانه مسیر حرکت خورشید درهفت طبقه  آسمان باشد.این نماد هم اکنون توسط نئونازی ها استفاده می شود.
 
12. صلیب شیطانی ( Satanic Cross  )
نماد برادری میان سه تن از تاج داران جهنم : شیطان ، بلیلولویاتان که عهد عتیق از آنها نام برده است می باشد.معنای  آن حاکی از این است که تمام قدرت ها زیردست لوسیفر است . علامت سوال وارونه ،خداوندی خدا را مورد پرستش قرار می دهد .هم چنین نشان رومی زهره ،کینه توزی و بی رحمی نیز می باشد.
 
13. صلیب نرو یا نشان صلح( Nero Cross or Peace Sign)
این نشان به تمسخر صلیب مسیح می پردازد وبه عنوان « طلسم مرد مرده » نیز شناخته می شود .این نشانه بر روی سنگ قبر بعضی از سربازان گروه اس اس (گردان حفاظتی ) هیتلربه چشم می خورد .
 
14.  صلیب بی سر( Tau Cross )
این نشان، نشانگر یک الاهه باستانی ایرانی وآریایی های هندی که در گذشته اوراپرستش می کردند؛ می باشد.این الاهه برای آنها نشانگر « فرشته ای از نور » یا « نور الهی » بوده است .
 
 
15. صلیب وارونه ( Upside Down cross )
یک نماد شیطان پرستی است که به صلیب کشیده شدن  مسیح را مسخره می کند. این نماد بیشتر در خواننده های راک وآلبوم های آنان و هم چنین به عنوان گردنبند مورد استفاده قرار می گیرد .و بعضی آن را نماد کلیسای سن پیترمی دانند.
 
16. صلیب وارونه عدالت شیطان ( Inverted Cross Satanic Justice )
این نماد اگر برسینه فرد قربانی حک شده باشد ،به معنای خیانتکار بودن اوست . خط عمودی نشانه ی پیشگاه انسان است .خط افقی نشان دهنده ی ابدیت گذشته و آینده است . کمان نیز نماینده جهان و وارونه بودن به نشانه استهزای خداست .
 
17. تثلیث لوتری Trinity Lutheran))
نماد کلیسایی که مربوط به مارتین لوتر است .
 
18. نماد کلیسای شیطان (Church of Satan Symbol)
این سمبل، در سال 1966 م توسط لاوی خلق شد و نماد کلیسای شیطان است . هم چنین گفته می شود یک نماد کیمیاگری به معنای گوگرد یا جیوه می باشد و برای تمسخر کلیسا نیز زاستفاده می شود .
 
19. اودجت(Udjat)
طلسمی برای سلامتی ،کامیابی،روشن بینی،خرد و محافظت از چشم شیطان ؛چشمی که سر انجام را می بیند وبه خاطر کسانی که تحت سلطه اش نیستند،اشک می ریزد.این نماد توط فراماسونی عصر جدید به وجود آمد . و برای مراسم های سوگواری استفاده می شود این علامت زیر نفوذ لوسیفر پادشاه چهنم قرار دارد و نمادی از ترس برای مردگان آنان است .
 
20.چشم جهان بین « چشمی که به همه جا می نگرد»All Seeing Eye))
 
21. علامت هشدار دهنده زمان(Logo of Time Warner )
آنها معتقدند که این نماد چشم لوسیفر (شیطان) است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی‌ها حکومت می‌کند. این علامت در پیشگویی‌ها به کار می‌رود. جادوها، نفرین‌ها، کنترل‌های روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت کار می‌کنند. این علامت، علامت روشنفکران نیز هست. اگر به پول رایج ایالات متحده نگاهی بیندازید این علامت را بر روی آن می‌بینید. این علامت اساس نظم نوین جهانی است.
شیطان پرستان بر این عقیده اند که می توانند به وسیله این علامت بر دیده و شنیده افراد کنترل پیدا کنند وبا این وسیله ،مانع درک حقیقت ازسوی دیگران شوند .
 
22. الاهه ی شاخدار(Horned God)
این نماد فقط بادست راست نشان داده می شود انگشت شست رابر زیر انگشت سبابه قرار داد.که به معنای الاهه ی شاخدار افسونگری واز پر استفاده ترین نماد ها ی شیطان پرستی  می باشد و به آن سلام شیطان پرستی هم می گویند و در فراماسونری و جادوگری نیز کاربرد فراوان دارد .
 
23. دست شاخدار( Horned Hand)
این نماد بادست چپ نشان داده می شود وباید انگشت شست رابر روی انگشت سبابه قرار داد.این سمبل در موسیقی متال بسیار استفاده می شود و یک نماد فراماسونی متعلق به گروه های زیرزمینی است و مفهوم آن درود فرستادن بریک الاهه باستانی است. وقتی این علامت به سوی شخصی باشد ،نفرین محسوب می شود.
 
24. نشان ساحره یا نشان ماه ( witch Sign or moon sign )
این سمبل در جادوگری بسیار استفاده می شود و زمانی که بخواهند بر قرص کامل ماه درود بفرستند از این سمبل استفاده می کنند.
 
25. علامت« دوستت دارم» ( The I Love you sign )
این علامت برای ابراز محبت به طرف مقابل استفاده می شود و با نماد های دیگر اشتباه گرفته شود .
 
26. 666
عددی اهریمنی که نماد شیطان است و نمادی از یک تاریخ ( روز ،ماه وسال ) است .براین مبنا هرشش سال در سال های گوتیک عوض می شود .آن ها سال 6 گوتیک وماه 6 وروز 6 راروز پیروزی اهریمن بر مسیح می دانند.که درست مصادف باآتش گرفتن کلیسایی در نزدیکی اورشیلم است که 6 سال و 6 ماه و6 روز سوخت و 6 فوت زمین آن نشست کرد و این زمانی است که ضد مسیحیان و شیطان پرستان کلیسایی را به عنوان یک مراسم تاریخی ، اتش می زنند و در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور (هیولا) محسوب می‌شود. در مکاشفات یوحنا درباره این عدد آمده است: « ... پس هرکس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد، زیرا که 666 عدد انسان است.».
 
27. مثلث خارق العاده ( Thaumaturgic Triangle )
دری که شیطان از آن فراخوانده می شود ،نماد قدرت توسط شیطان پرستان در محل های نفرین شده کشیده می شود که به نسبت اندازه محل ،اندازه این مثلث متفاوت است . این سمبل برای احضار شیاطین در جادوی سیاه و شیطان پرستی بسیار رواج دارد.
 
28 . دایره تشریفات مذهبی   ( Ritual Circle)
نماد قدرت و محافظت از شر،جادو کردن ،چرخه حیات و تکامل است . گاهی ستاره پنج پر در وسط آن کشیده می شود.در مراسم نه نفر اطراف این دایره و یکی داخل آن می ایستد .
 
29. کیمیاگری   ( Alchemy )
این نماد در جادوگری کاربرد دارد
 
30. هرج و مرج  (Anarchy)
این علامت به معنای از بین بردن تمام قوانین می‌باشد. به عبارت دیگر " هرچه تخریب کننده است تو انجام بده" این همان قانون شیطان‌پرستی است. این علامت توسط پانک‌ها، هوی‌متال‌ها و راک‌ها نیز به کار می‌رود.
 
31. یین یانگ   ( Yin-Yang )
در فلسفه چینی نماد تضاد بین دو چیز است ؛خدا و شیطان ،زن ومرد،تاریکی و روشنی و همچنین نماد مرد یانگ ،نور و مثبت است و زن یین،تاریکی و منفی است .
 
32. ارض مقدس یا سرزمین موعود  ( Holy Earth )
سمبل زمین به عنوان مادر جهان است و همچنین به عنوان نماد « خورشید نورس» ظاهر می شود.
 
33. مهر مسیر دست چپ   ( Seal of The Left Hand Path )
نشان دهنده جادوی سیاه ،مسیر منتهی به شیطان وراه کج است . این نماد نشان می دهد ،زن در مراسم جنسی سمت چپ مرد باشد.
 
34. لایبرنت ( هزار تو )  ( Labyrinth )
مارپیچی که توسط فردی در عصر مفرغ طراحی شد که مسیر آفرینش رانشانه پردازی می کند . همچنین نماد مسیر شروع نیز گفته می شود .
 
35. مارپیچ  ( Spiral)
نماد الاهه باستانی از الگوی جهانی رشد طبیعت است . بعضی برای رسم این نماد از سه خط استفاده می کنند که نمایانگر « عدد وحش» یا666 می باشد .
 
36 . زود یاک  ( Zodiac )
نماد طالع بینی ،الاهه ی عشق و شهوت آشوری هااست. این نماد ،در پرستیدن شیطان استفاده می شود .
 
37. اس شیطانی   
نشان دهنده یک رعد و برق شیطانی ،به معنای نابود کننده است . در اسطوره شناسی اسلحه ی زئوس نام دارد.زئوس آن را می پوشید تا قدرت خود را به دیگران نشان دهد .همچنین توسط سربازان مخوف سازمان اس اس نازی استفاده می شد.
 
38. شاخ ایتالیایی،شاخ تک شاخ یا شاخ لوسیفر  ( Italian Horn .Unicorn Horn or Lucifer"s Horn )
برای جادوگری ،اخته کردن حیوانات وانسان ها ، محافظت از مالوکا یا چشم شیطان ،نشانی از آلت ذکور،محافظت شیطان از اموال ،خوش شانسی و خوش بختی استفاده می شود.این علامت توسط یک کاهن اسکاتلندی و ایرلندی رایج شد .
 
39. نماد تشریفات مذهبی خون   ( Blood Ritual Symbol )
سمبل آیین پرستش خون که بیان کننده ی قربانی شدن انسان و حیوانات است .
 
40. نماد تشریفات مذهبی جنسی   ( Sexual Ritual Symbol)
سمبل آیین پرستش جاذبه های شهوت برانگیزاست که برای اشاره به مکان و نیت به کار می رود .
41. انجمن بَد  ( Bad Company )
نماد انجمن بد که عنوان یک گروه محلی است .
 
42. وِو  ( Veve )
طرحی که در جادوگری برای فراخواندن لوآهای مختلف یا الاهه های روح استفاده می شود . نشانه بارون سمدی الاهه ی قبرستان ها و مرگ نیز می باشد .
 
43. نیزه سه شاخه ( Trident)
نماد اجرای مراسم مخفی در گروه های اسرار آمیز است.این گروه ها انواع مختلی دارند.
 
44. نشان دهنده ی مراسم عشاء ربانی سیاه   ( Black Mass Indicator )
این نماد نشان می دهد که این مراسم اتفاق افتاده یا خواهد افتاد.این مراسم تقلیدی از مراسم کاتولیک ها است که سرشار از اعتقادات کافرگونه بوده وبرای به سخره گرفتن نشانه های مقدس و توهین به آنهاانجام می گیرد ودعای ربانی وارونه خوانده می شود
 
45. آنخ (Ankh)
سمبل باروری و شهوات در انسانها. مشابه این علامت در جنبش فمینیسم نیز مورد استفاده قرار گرفته است. البته این علامت همان نماد معروف جنس مونث است که در میان شیطان‌پرستان نیز مورد استفاده فراوان دارد.
 
46. جمجمه ی انسان   ( Skull)
این نماد در انگشتر ها،گردنبندها ولباس های شیطان پرستان زیاد دیده می شود. هم چنین از این نماد در مراسم جشن هالوین استفاده می شود .
 
47. . ضدعدالت(Anti Justice)
تبر رو به بالا علامت عدالت در روم قدیم بوده است که علامت واژگون شده آن نشانه ضدعدالت یا شورش و طغیان می باشد. فمنیست ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمایند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
با سلام این وبلاگ زیر نظر نگاه سوم با ادرس http://negahesevom.loxblog.com/ میباشد خوش امدید
پيوندها







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 31071
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



negahesevom2.loxblog.com